banner

Ewidencja ludności

WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O ZAMELDOWANIU

2023-06-30

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich - Urząd Stanu Cywilnego

Grupa tematyczna: WNIOSKI

Wymagane dokumenty:

· wniosek o wydanie zaświadczenia; · dowód osobisty lub paszport; · w przypadku zaświadczenia, że w lokalu nikt nie jest zameldowany - do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu* (tylko w przypadku, gdy właściciel nie był zameldowany w tym lokalu); * oryginał dokumentu do wglądu, tj. w szczególności: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.

Miejsce złożenia dokumentu:

Urząd Miejski w Boguchwale ; Referat Spraw Obywatelskich; Boguchwała, ul. Suszyckich 33;parter pok. nr 0.11; tel. 17 87 55 213

Opłaty:

Opłata skarbowa: za wydanie zaświadczenia np. o zameldowaniu, wymeldowaniu, braku osób zameldowanych w lokalu - 17 zł za udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( Dz. U.2025.274 z późn. zm. ); Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego( Dz.U.2024.572 z późn. zm.); Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2025.1154 t.j.)

Załączniki: