data wytworzenia informacji | 2023-09-05 |
---|---|
opublikował | Tomasz Sitek |
stanowisko | Redaktor |
data publikacji | 2023-09-05 12:56 |
data ostatniej aktualizacji | 2024-05-06 07:38 |
aktualizacja dokonana przez | Żaneta Żułkiewska |
Data zmiany | Zmodyfikował | Czynność |
---|---|---|
2024-05-06 07:38 | Żaneta Żułkiewska | modyfikacja treści |
2023-11-02 14:46 | Żaneta Żułkiewska | modyfikacja treści |
2023-11-02 14:46 | Żaneta Żułkiewska | modyfikacja treści |
2023-11-02 14:45 | Żaneta Żułkiewska | modyfikacja treści |
2023-09-05 12:56 | Tomasz Sitek | publikacja treści |
Szanowni Mieszkańcy,
Informujemy, że w związku ze znacznym wzrostem liczby składanych wniosków oraz zapytań kierowanych do Urzędu, dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, od dnia 15 września 2025, obsługa stron Referatu Mienia Gminy i Planowania Przestrzennego w zakresie ww. wniosków odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu poprzez rejestrację internetową.
Umówione wizyty obsługiwane będą: od poniedziałek – do piątku w godzinach 7:30 – 10:30,
https://boguchwala.pl/pl/390-urzad/11100-rezerwacja-wizyty-w-urzedzie.html -> ) Rejestracja
Obsługa telefoniczna realizowana będzie od poniedziałku do piątku wyłącznie w godzinach 7.30-10.30, Kompletne wnioski są przyjmowane w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Rozwiązanie to ma na celu skrócenie czasu oczekiwania na rozpatrzenie wniosków oraz poprawę jakości obsługi.
data wytworzenia informacji | 2025-09-11 |
---|---|
opublikowała | Żaneta Żułkiewska |
stanowisko | Redaktor |
data publikacji | 2025-09-11 09:55 |
data ostatniej aktualizacji | 2025-09-11 09:55 |
aktualizacja dokonana przez | Żaneta Żułkiewska |
Data zmiany | Zmodyfikował | Czynność |
---|---|---|
2025-09-11 09:55 | Żaneta Żułkiewska | publikacja treści |