Boguchwała, dnia 6 grudnia 2019 roku
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I TERMINIE PODPISANIA UMOWY
Dotyczy: Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Niechobrz – dz. 2094/1;
Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Lutoryż , dz.1659, – etap od słupa nr 1 do nr 3
Zadanie 3: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w Kielanówce działka 389
Znak Sprawy: RIZ.271.40.2019
Postępowanie niniejsze zostało ogłoszone w dniu 12-11-2019 r. w Urzędzie Miejskim w Boguchwale na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej: bip.boguchwala.pl oraz na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych o numerze 621251-N-2019.
Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 27-11-2019 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Boguchwale ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała.
zamierza przeznaczyć kwotę: 201 579,08 zł brutto z następującym podziałem na zadania częściowe:
Zadanie nr 1: 133 490,98 zł brutto
Zadanie nr 2: 38 013,63 zł brutto
Zadanie nr 3: 30 074,47 zł brutto
Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych
Na postępowanie wpłynęło w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie cztery oferty. Poniższa tabela przedstawia informacje odczytane podczas otwarcia ofert:
Zadanie nr 1: „Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Niechobrz – dz. 2094/1”
Nr |
Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert |
|
|
Cena |
Długość okresu gwarancji |
|||
1 |
ELRES Sp. z o.o. ul. Boya – Żeleńskiego 4 |
119 433,00 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 30.03.2020 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
2 |
Firma Usługowa Ul. Wojska Polskiego Adres do korespondencji: |
116 850,00 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 30.03.2020 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
3 |
ANTARES – Adam Antonik Sp. j. Ul. Langiewicza 22 |
72 557,70 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 30.03.2020 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
4 |
F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne Ul. Wetlińska 3A |
83 632,47 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 30.03.2020 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Lutoryż, dz.1659 – etap od słupa nr 1 do nr 3
Nr. |
Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert |
|
|
Cena |
Długość okresu gwarancji |
|||
1 |
Firma Usługowa Ul. Wojska Polskiego Adres do korespondencji: |
48 659,45 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 23.12.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
2 |
ANTARES – Adam Antonik Sp. j. Ul. Langiewicza 22 |
29 889,00 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 23.12.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
3 |
F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne Ul. Wetlińska 3A |
49 182,05 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 23.12.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
Zadanie 3: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w Kielanówce działka 389
Nr. |
Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert |
|
|
Cena |
Długość okresu gwarancji |
|||
1 |
Firma Usługowa Ul. Wojska Polskiego Adres do korespondencji: |
52 848,57 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 23.12.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
2 |
ANTARES – Adam Antonik Sp. j. Ul. Langiewicza 22 |
54 120,00 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 23.12.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
3 |
F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne Ul. Wetlińska 3A |
42 993,40 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 23.12.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
Zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 13 Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 120.17.2019 Burmistrza Boguchwały z dnia 21 stycznia 2019 r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Boguchwale oraz powołania stałej Komisji ds. zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, Komisja dokonała oceny ofert zgodnie z określonymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteriami oceny ofert tj.
Cena – 60%
Długość okresu gwarancji jakości – 40 %.
Kryteria oceny ofert były tożsame dla obu zadań częściowych!
Ocenę punktową zgodnie z przyjętymi kryteriami przedstawia poniższa tabela:
Zadanie nr 1: „Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Niechobrz – dz. 2094/1”
Nr. |
Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert
|
Punktacja za poszczególne kryteria |
Łączna liczba punktów |
|
1 |
ELRES Sp. z o.o. ul. Boya – Żeleńskiego 4 |
Cena 60% |
119 433,00 zł brutto |
36,45 pkt |
76,45 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
|||
2 |
Firma Usługowa Ul. Wojska Polskiego 18, Adres do korespondencji: |
Cena 60% |
116 850,00 zł brutto |
37,26 pkt |
77,26 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
|||
3 |
ANTARES – Adam Antonik Sp. j. Ul. Langiewicza 22 |
Cena 60% |
72 557,70 zł brutto |
60 pkt |
100 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
|||
4 |
F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne Ul. Wetlińska 3A |
Cena 60% |
83 632,47 zł brutto |
52,05 pkt |
92,05 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
Zamawiający na podstawie art. na podstawie art. 90 ust. 1a pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) wezwał Wykonawców: ANTARES – Adam Antonik Sp. J., ul. Langiewicza 22, 35-085 Rzeszów oraz F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne, Ul. Wetlińska 3A, 35-082 Rzeszów do wyjaśnień dotyczących wysokości zaoferowanej ceny.
Obaj Wykonawcy złożyli wyjaśnienia w terminie.
Wyjaśnienia ww. Wykonawców nie budzą wątpliwości i zostały zaakceptowane. Wykonawcy należycie i z dochowaniem wszelkiej staranności wyjaśnili wysokość zaoferowanej ceny, w szczególności sposób jej wyliczenia i oferowane materiały, które miały wpływ na wysokość zaoferowanej ceny
W związku z powyższym, na podstawie przeprowadzonej oceny Komisja ustaliła, że największą liczbę punktów na realizację zadania otrzymała oferta: ANTARES – Adam Antonik Sp. J., ul. Langiewicza 22, 35-085 Rzeszów.
Wykonawca przedstawił także dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w SIWZ. Biorąc pod uwagę powyższe, Komisja proponuje uznać ofertę: ANTARES – Adam Antonik Sp. J., ul. Langiewicza 22, 35-085 Rzeszów za najkorzystniejszą.
Komisja proponuje, aby podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą nastąpiło 12-12-2019 r. w siedzibie Zamawiającego
(Art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem Art. 183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.)
Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Lutoryż , dz.1659, – etap od słupa nr 1 do nr 3
Nr. |
Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert
|
Punktacja za poszczególne kryteria |
Łączna liczba punktów |
|
1 |
Firma Usługowa Ul. Wojska Polskiego 18, 39-215 Czarna Adres do korespondencji: Ul. Do Huty 17, |
Cena 60% |
48 659,45 zł brutto |
60 pkt |
100 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
|||
2 |
ANTARES – Adam Antonik Sp. j. Ul. Langiewicza 22 |
Cena 60% |
29 889,00 zł brutto |
0 pkt |
0 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
0 pkt |
|||
3 |
F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne Ul. Wetlińska 3A |
Cena 60% |
49 182,05 zł brutto |
59,41 pkt |
99,41 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
Wykonawca ANTARES – Adam Antonik Sp. J., ul. Langiewicza 22, 35-085 Rzeszów został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), gdyż nie wykazał spełnienia warunków w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, w związku z powyższym jego oferta została odrzucona.
Kwotę, którą zaoferował Wykonawca - Firma Usługowa „EL-MAG” Magdalena Mysona, Ul. Wojska Polskiego 18, 39-215 Czarna [Adres do korespondencji: Ul. Do Huty 17, 33-100 Tarnów] na realizację zadania częściowego nr 2, przekracza kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania częściowego nr 2.
Po analizie możliwości finansowych Zamawiający wyraził zgodę na zwiększenie środków budżetowych na realizację zadania częściowego nr 2.
(art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty)
W związku z powyższym, na podstawie przeprowadzonej oceny Komisja ustaliła, że największą liczbę punktów na realizację zadania otrzymała oferta: Firma Usługowa „EL-MAG” Magdalena Mysona, Ul. Wojska Polskiego 18, 39-215 Czarna [Adres do korespondencji: Ul. Do Huty 17, 33-100 Tarnów].
Wykonawca przedstawił także dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w SIWZ. Biorąc pod uwagę powyższe, Komisja proponuje uznać ofertę: Firma Usługowa „EL-MAG” Magdalena Mysona, Ul. Wojska Polskiego 18, 39-215 Czarna [Adres do korespondencji: Ul. Do Huty 17, 33-100 Tarnów]za najkorzystniejszą.
Komisja proponuje, aby podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą nastąpiło 12-12-2019 r. w siedzibie Zamawiającego
(Art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem Art. 183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.)
Zadanie 3: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w Kielanówce działka 389
Nr. |
Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert
|
Punktacja za poszczególne kryteria |
Łączna liczba punktów |
|
1 |
Firma Usługowa Ul. Wojska Polskiego 18, 39-215 Czarna Adres do korespondencji: Ul. Do Huty 17, 33-100 Tarnów |
Cena 60% |
52 848,57 zł brutto |
48,81 pkt |
88,81 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
|||
2 |
ANTARES – Adam Antonik Sp. j. Ul. Langiewicza 22 |
Cena 60% |
54 120,00 zł brutto |
47,66 pkt |
87,66 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
|||
3 |
F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne Ul. Wetlińska 3A |
Cena 60% |
42 993,40 zł brutto |
60 pkt |
100 pkt |
Okres gwarancji 40 % |
5 lat |
40 pkt |
Kwotę, którą zaoferował Wykonawca - F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne, Ul. Wetlińska 3A, 35-082 Rzeszów na realizację zadania częściowego nr 3, przekracza kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania częściowego nr 3.
Po analizie możliwości finansowych Zamawiający wyraził zgodę na zwiększenie środków budżetowych na realizację zadania częściowego nr 3.
(art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty)
W związku z powyższym, na podstawie przeprowadzonej oceny Komisja ustaliła, że największą liczbę punktów na realizację zadania otrzymała oferta: F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne, Ul. Wetlińska 3A, 35-082 Rzeszów.
Wykonawca przedstawił także dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w SIWZ. Biorąc pod uwagę powyższe, Komisja proponuje uznać ofertę: F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne, Ul. Wetlińska 3A, 35-082 Rzeszów za najkorzystniejszą.
Komisja proponuje, aby podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą nastąpiło 12-12-2019 r. w siedzibie Zamawiającego
(Art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem Art. 183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.)
««« powrót