ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy. Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Boguchwała - Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w Kielanówce, działka 389
Postępowanie niniejsze zostało ogłoszone w dniu 09-09-2019 r. w Urzędzie Miejskim w Boguchwale na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej: bip.boguchwala.pl oraz na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych o numerze 594526-N-2019.
Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 24-09-2019 r. o godz. 1000 w Urzędzie Miejskim w Boguchwale ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała.
Na postępowanie wpłynęła w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie cztery oferty.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 30 074,47 zł brutto
Poniżej tabela zawierająca informacje odczytane podczas otwarcia ofert.
Nr. |
Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert |
|
|
Cena |
Długość okresu gwarancji |
|||
1 |
Firma Usługowa „EL-MAG” Magdalena Mysona ul Wojska Polskiego 18 39-215 Czarna Adres do korespondencji: Ul. Do Huty 17, |
49 705,47 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 31.10.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
2 |
F.H.U. ALMAX Aneta Liwosz Ul. Szczepana 11, 38-457 Świerzowa Polska |
59 800,00 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 31.10.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
3 |
ELEKTRO-FER Ul. Borowa 39, 35-232 Rzeszów |
56 260,46 zł brutto |
5 lat |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 31.10.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
4 |
ANTARES – Adam Antonik Ul. Langiewicza 22, 35-085 Rzeszów |
65 251,50 zł brutto |
3 lata |
1. do 7 dni do daty zawarcia umowy 2. do 31.10.2019 3. zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami |
UZASADNIENIE
W dniu 24-09-2019 r. o godz. 10:00 dokonano otwarcia ofert w ww. postepowaniu. Zamawiający, zgodnie z art. 86 ust. 3 Prawo Zamówień Publicznych podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj: 30 074,47 zł brutto.
Ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zgodnie z opinią Skarbnika Gminy, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację ww. zadania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ponadto działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
- żaden wykonawca nie został wykluczony
- żadna oferta nie została odrzucona
- nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów