-
AA
+

Biuletyn informacji publicznej

BIP

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

polska  angielska a
data publikacji: 17-10-2017 | 13:56
data ostatniej modyfikacji: 17-10-2017 | 13:56
wytworzył: m.kotula
wprowadził: m.kotula
     
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
17 października 2017
Ogłoszenie nr 500044646-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.
Gmina Boguchwała: Wykonanie robót podobnych do zadania pn. Modernizacja boiska przy Szkole podstawowej w Boguchwale

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Boguchwała, Krajowy numer identyfikacyjny 69058200000000, ul. Suszyckich  33, 36-040   Boguchwała, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8755201, e-mail um@boguchwala.pl, faks 017 8755209.
Adres strony internetowej (url): www.bip.boguchwala.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót podobnych do zadania pn. Modernizacja boiska przy Szkole podstawowej w Boguchwale
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres robót objętych umową na roboty podobne obejmuje dostawę i montaż nawierzchni amortyzującej upadek oraz dostawę i montaż nawierzchni ze sztucznej trawy. Inwestycja zlokalizowana będzie na boisku szkolnym przy Szkole Podstawowej w Boguchwale. Przewiduje się wykonanie następujących robót podobnych: • wykonanie dodatkowych 7 m obrzeży betonowych, • wykonanie dodatkowych 103 m2 nawierzchni amortyzującej, • wykonanie dodatkowych 103 m2 nawierzchni ze sztucznej trawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39293300-5
 
Dodatkowe kody CPV: 45212220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 16652.60
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: PROFI-SPORT Budownictwo Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ofiar Katynia 15 lok. 25
Kod pocztowy: 35-209
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19371.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19371.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19371.27
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. pkt 6  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający dnia 06-07-2017 r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Zadanie 1: Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole podstawowej w Woli Zgłobieńskiej, Zadanie 2: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Boguchwale. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. Wykonawca mógł złożyć ofertę na jedno lub oba zadania. Zamawiający może na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp udzielić zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało udzielone na podstawie umowy nr RU/298/2017 z dnia 08-08-2017 r. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 06-07-2017 nr 546181-N-2017 Sekcja II pkt 7 oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Ponadto możliwość udzielenia zamówień podobnych została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia oraz ustaleniu trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Protokół Komisji z ustalenia trybu z dnia 05-07-2017 r. Wartość zamówień uzupełniających dla Zadania 2 została oszacowana na kwotę 82 459,45 zł netto tj. 19 751,24 euro. Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem polega na powtórzeniu podobnych robót co zamówienie podstawowe oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się wykonanie następujących robót podobnych: - wykonanie 7 m obrzeży betonowych, które były przewidziane w pozycji nr 6 w załączniku Przedmiar robót - wykonanie 103 m2 nawierzchni amortyzującej, która była przewidziana w pozycji nr 8 w załączniku Przedmiar robót, - wykonanie 103 m2 nawierzchni ze sztucznej trawy, które była przewidziana w pozycji nr 9 w załączniku Przedmiar robót. Powyższe roboty są zgodne z robotami budowlanymi określonymi w przedmiocie zamówienia podstawowego . Zamówienie podobne stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Szacuje się, ze wartość zamówień podobnych wyniesie 16 652,60 zł netto. Wartość zamówień podobnych stanowi 10,10 % wartości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym uznaje się, że przesłanki do udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp zostały spełnione.
««« powrót
Liczba odwiedzin: 662982

Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Boguchwała

Realizacja: Ideo